Často kladené otázky

Pozrite si naše často kladené otázky.

Často kladené otázky

Pozrite si naše často kladené otázky.

Informácie o nakupovaní

Aké spôsoby prepravy sú k dispozícii?

Objednávky odosielame pomocou odberných miest Packeta alebo kuriérskou službou GLS.

Posielate tovar do zahraničia?

Áno, posielame medzinárodne prostredníctvom Packeta Pickup Points.

Ako dlho bude trvať doručenie môjho balíka?

Na Slovensku doručíme vašu objednávku do 24 – 48 hodín od odoslania prostredníctvom GLS, 2 – 4 dni prostredníctvom Packeta.
Doručenie do Česka zvyčajne trvá 48 – 72 hodín po odoslaní prostredníctvom GLS, 2 – 4 dni prostredníctvom Packeta.
Pre zvyšok Európy doručíme vašu objednávku do 3 – 5 dní po odoslaní dostupnou prepravnou spoločnosťou.

Platobné informácie

Aké platobné metódy sú akceptované?

1. Platba kartou
Prijímame kreditné a debetné karty VISA, MASTERCARD, VISA Electron a Maestro. Objednávku začneme vybavovať nasledujúci deň praženia, okamžite po zaplatení. Prenos informácií o platbe je zabezpečený a chránený.

2. Platba priamo na účet
Po objednávke vykonajte platbu na náš bankový účet podľa pokynov. Objednávku začneme vybavovať nasledujúci deň praženia – pondelok alebo stredu, ale až po pripísaní a identifikácii platby.

3. Dobierka
Pri dobierke začíname s prípravou objednávky ihneď nasledujúci deň praženia.

Ku každej platnej objednávke vystavujeme faktúru podľa platných predpisov. Bude priložený k objednávke.

Je nákup online bezpečný?

Chceme, aby ste sa pri nakupovaní online cítili bezpečne!

Používame bezpečný bezpečnostný certifikát SSL a sme plne odhodlaní podieľať sa na systéme 3D Secure, ktorý zaviedli vydavatelia kariet v snahe zvýšiť vašu bezpečnosť a bojovať proti podvodom.

Objednávky a vrátenie tovaru

Ako môžem zadať objednávku?

Je to pomerne jednoduché! Ty to vieš urobiť!

Ako môžem zrušiť alebo zmeniť objednávku?

Zrušenie objednávky je možné vo Vašom účte alebo nás kontaktujte na shop@conceptcoffee.sk

Potrebujem na zadanie objednávky účet?

Pre čo najlepšiu používateľskú skúsenosť sa odporúča použiť pri objednávke účet, nie je to však povinné.

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Packeta, ako aj GLS vám pošlú e-mail so sledovacím číslom. Na sledovanie balíka použite odkaz v danom e-maile.